poniedziałek, 9 czerwca 2014

Cel bloga

Po prostu - bo prosto, tanio, ze składników łatwo dostępnych (nawet w wiejskich, małych sklepikach), których nie trzeba zamawiać przez internet czy jeździć po całym mieście w poszukiwaniu jednego produktu.

Nie będą to raczej przepisy bardzo oryginalne, wyszukane, ale właśnie zależy mi na tym, by pokazać, że kuchnia wegańska może być prosta, nie wymagająca wielu lat doświadczeń w gotowaniu. Postaram się też umieszczać przepisy na tradycyjne dania polskie i nie tylko, ale "zweganizowane", czyli bez użycia wszelkich produktów odzwierzęcych. Będą też dania, które wypróbowałam dzięki przepisom z innych blogów i stron w internecie, bo są rzeczywiście warte polecenia.

A weganizm... bo jestem weganką, mój mąż jest weganinem, nasze dzieci są weganami a nawet nasza suczka w naszym domu też jest weganką :). I jeszcze nasz prosiak morski jest weganinem, ale to akurat oczywiste ;). Nie chcemy przyczyniać się do jakiegokolwiek cierpienia zwierząt. Nie przykładamy ręki do tego, co uznajemy za niepotrzebne i złe, choćby w taki prosty sposób - nie płacąc za produkty odzwierzęce i nie używając takowych (nie tylko w kuchni).


P.S. Nie wiem co z tego pisania mi wyjdzie, bo za dobra z polskiego to ja nie byłam ;), ale pożyjemy, zobaczymy... ;)

2 komentarze: